Czym „mierzyć” sportową wartość zawodniczki lub zawodnika? Wiadomo, osiągnięciami. Ale jak oceniać osiągnięcia? Z tym już trudniej. Medale olimpijskie? A jeśli dany sport nie jest reprezentowany na igrzyskach... Jeszcze bardziej skomplikowana jest kwestia popularności. Sportowcy lat sześćdziesiątych, siedemdziesiątych i osiemdziesiątych mieli znacznie mniej możliwości, żeby zaistnieć w zbiorowej wyobraźni niż sportowcy współcześni. A jednak zaistnieli! Każdy wie, kim byli Pele czy Ali. Współczesne media oferują o wiele więcej możliwości promocji i tym samym szans, aby zaistnieć w masowej wyobraźni.
Popularność sportowca zależy od wielu czynników. Można być mistrzem w dyscyplinie, którą mało kto się pasjonuje. Można skończyć karierę i żyć zwykłym życiem z dala od blasku fleszy. Można, często jeszcze w trakcie kariery, dbać o swoją popularność i występować w każdym możliwym show. Ale najlepiej łączyć w sobie cechy prawdziwego zwycięzcy: chęć i wolę walki, upór w dążeniu do celu i niezwykłe umiejętności.
Zobacz fragment książki
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.