Słownik. Fizyka, tw., A5, 368 str.
Słownik. Fizyka to publikacja przygotowana głównie z myślą o uczniach. Jego treść została dostosowana do aktualnego programu nauczania. Wewnątrz czytelnik znajdzie wiele uporządkowanych alfabetycznie haseł, dotyczących fizycznych praw i zjawisk, terminologii, procesów. Korzystanie ze słownika nie powinno sprawić większych trudności, gdyż został skonstruowany w prosty, przejrzysty sposób, dodatkową atrakcją są ilustracje, przedstawiające m.in. procesy fizyczne, tabele, urządzenia i przyrządy. Słownik, z pewnością, okaże się niezastąpioną pomocą w nauce i rozwijaniu pasji.
Doskonały wybór na nagrody szkolne!
Tematy powiązane: Pomoce naukowe, Nagrody dla szkoły podstawowej, Nagrody dla szkoły średniej, Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa, Książki dla bibliotek, Wyprzedaż
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.